24 września 2013

boyfriend jeans


Jensowy tydzień dalej trwa, z tej okazji kolejna stylizacja. Jednak tym razem zamiast prostych rurek spodnie w stylu boyfriend. Nie są to najprostsze z możliwych spodni, ale za to bardzo modne, ciekawe i wygodne. Ja swoje kupiłam dobre trzy lata temu, ale wyjścia w nich można policzyć na palcach u jednej ręki. Nie miałam zbyt wiele pomysłów na ich połączenie, a poza tym nigdy nie wiedziałam jakie buty do nich dobrać. 
Jednak tydzień, który postanowiłam zorganizować na blogu trochę mnie do tego zmotywował. Tak więc dziś luźna stylizacja. Oversizowy sweter, ogromna torba, lekko niechlujnie i w stylu grunge. A Wy co sądzicie o takich połączeniach ?

spodnie, koszulka H&M/ sweterek Zara/ torba Ania Kuczyńska/ buty Deichmann/ kapelusz vintage
więcej na:

2 komentarze:

  1. Fajny zestaw. Świetne buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie, stylizacja bardzo mi się podoba, zwłaszcza kapelusz. Ale nie rozumiem fenomenu wstawiania na blogi średnio udanych zdjęć...wychodzę z założenia, że lepiej wstawić mniej zdjęć ale naprawdę dobrych, niż byle co, byle więcej. Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń