9 września 2013

New Balance

 
Chociaż w mojej szafie buty sportowe stanowią mniejszość to nie mogę powiedzieć, że nie skradły mojego serca. Pomarańczowe New Balnce są najwygodniejszymi butami jakie mam ( no dobra  na pierwszym miejscu są kapcie, ale ich nie biorą pod uwagę w tym rankingu;)). Są idealne do biegania po mieście i po lesie (tak mówią - ja tego nie sprawdziłam, bo jedyne co łączy mnie ze sportem to te buty i ewentualnie rower). Ale do ich zakupu poza wygodą skusił mnie ich oryginalny kolor. Zazwyczaj gdy spotykam kogoś w podobnych butach to są one bordowe lub granatowe. Osobiście wolałam coś bardziej żywego i gdy znalazłam pomarańczowe wiedziałam, ze muszą być moje. Ciekawy kolor, który poprawi mi humor nawet w najbardziej pochmurny, jesienny dzień.

Jedyne pytanie jakie może się pojawić to takie: do czego nosić pomarańczowe buty ? Odpowiedź jest prosta, do sukienek, spódniczek, rurek, ogrodniczek. Dosłownie do wszystkiego. Najlepiej jeśli buty są jedynym stricte sportowym akcentem w naszej stylizacji. Jeśli są w mocnym kolorze nie polecam dobierać reszty garderoby w podobnych kolorach. Postawcie na kontrast lub wzory, tak by nie stworzyć zestawu: buty + toba pod kolor ;p. Same wiecie o czym mówię...
 
buty New Balance, koszula, spodnie, spinka H&M, torba Ania Kuczyńska, bransoletka Lilou

2 komentarze:

  1. Buty nie pasują Ci do outfitu :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj:)) Ile ludzi tyle gustów:)) Moim zdaniem, to właśnie buty wprowadziły urozmaicenie - odważne połączenie biurowego mundurku z żywym kolorem i sportową linią - trochę tak z amerykańskich ulic. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń