15 maja 2012

DIY - modne spodnie, jak to zrobić ?







Trend na wybielane ubrania jest wszechobecny. Lansują go projektanci i sieciówki, celebrytki, blogerki i wszyscy inni. Mi również przypadł bardzo do gustu. Dlatego zamiast zostawiać 150zł na modny top, czy 300zł na spodnie postanowiłam zrobić coś oryginalnego i niepowtarzalnego. I w ten sposób powstaje kolejny post DIY. http://inmyworld-ciuchowo.blogspot.com/2012/05/no-to-tak.html

Potrzebne:
-stare spodnie
-nitka
-miska
-woda
-bielinka


1.Przygotuj bielinkę i stare spodnie.


2.Zwiąż nitką spodnie tak by powstały na nich nieregularne supły.



3.Nalej do miski wybielacz i rozcieńcz wg. instrukcji na opakowaniu. Włóż spodnie do środka i namocz je. Nie muszą być regularnie mokre, dla wzmocnienia efektu możesz polać je w kilku miejscach wybielaczem z butelki.


4.Spłucz dokładnie spodnie ciepłą wodą i wysusz.
A oto efekt :





Jak Wam się podoba ?
Spodnie w stylizacji : KLIK .
Pozdrawiam
Alex

6 komentarzy:

  1. fajnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, wyszedł Ci efekt galaktyki :-)

    Zapraszam do siebie na street :-)
    streetfashionbielsko-biala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15 maja, 2012

    Świetnie wyszło, chyba spróbuję z jakimś topem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że efekt byłby lepszy gdybyś dłużej trzymała albo zrobiła to na spodniach w innym kolorku.:) Fajnie, że zrobiłaś to sama i jeszcze pokazujesz wskazówki. Uwielbiam takie posty DIY! Ja ostatnio farbnęłam koszulę-pół na pół:)

    Poza tym to fajny blog i obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń