17 maja 2012

No proszę! W taką pogodę kalosze noszę ....

 
No tak pogoda nas nie rozpieszcza. Najpierw daje nadzieje na upały a potem bam i 11 stopni:(. Nie lubię tego, ale cóż trzeba się ogarnąć i lecieć dalej. Ponieważ od kilku dni nieustannie pada zmuszona jestem do chodzenia w kaloszach, które muszę niestety przyznać już mnie troszkę znudziły :(. A dziś do tego mam na sobie szare spodnie z Zary, over-sizowy, pastelowo-różowy sweterek z Camaieu i dla ożywienia żółtą torbę. A resztę zobaczcie i oceńcie sami :)).



Strasznie przepraszam, ze dodaję tak mało postów, ale pierwszym powodem jest mój ciągły brak czasu oaz brak chętnych osób do robienia zdjęć :((.
Postaram się to jakoś przezwyciężyć i częściej do Was pisać :).
XOXO
Alex

7 komentarzy:

  1. Świetna oversizowa bluza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet podczas deszczu nie zmusiła bym się do noszenia kaloszy... Chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17 maja, 2012

    pisz częściej! masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna torba.. u mnie też ciągle pada więc trochę Cię rozumiem... aczkolwiek ja kalosze uważam za jedne z moich najwygodniejszych butów więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :), ale w maju chętniej wskoczyłabym w balerinki ;)

      Usuń
  5. Last outfit with kalosze before next winter I presume!
    Very nice!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, i hope that this is truth. ;))
      thanks ;D

      Usuń