6 maja 2012

DIY - modny kołnierzyk


Ostatni post był chętnie komentowany i zauważyłam, że Wam się spodobał. Dlatego przygotowałam kolejny post z tej serii. Jednakże obiecuję, że w najbliższym tygodniu pojawi się również mój outfit :)). Dziś pokaże jak zrobić bardzo modny w tym sezonie kołnierzyk. 

1. Potrzebujemy :
-nitkę
-igłę
-guziczek
-nożyczki
-starą koszulę
-żelazko
-ćwieki, koraliki itp. (wg. uznania)


 2. Odcinamy kołnierzyk prz samym szwie.



3. Zaprasowujemy kołnierzyk jeśli nie jest usztywniany.


 4.Przyszywamy pasujący guziczek, tak by kołnierzyk był rozminany


5. Ozdabiamy wg. pomysłu, można naszyć perełki, cekiny itp. Ja wybrałam ćwieki.



 6.Gotowe :))


 Jak Wam się podoba ??? :))
Pozdrawiam i życzę miłej pracy ;)
Alex

12 komentarzy:

  1. świetny z tymi ćwiekami;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh, ja tak długo zabieram się do mojego DIY że chyba poczekam jeszcze miesiąc na wakacje
    Zapraszam: fashiondemi114.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda dosyć komicznie przez ten wzór, może gdyby inne kolory - te jakoś nie bardzo komponują się z ćwiekami, ale to moje osobiste odczucie. Świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam nad jeansową, było by super, ale niestety nie mam takiej, chyba czas na wypad do sh :))

      Usuń
    2. ja zrobiłam ombre z dżisnwoej z sh, niedługo na blogu:)

      Usuń
    3. chętnie zajrzę :))

      Usuń
  4. Już od jakiegoś czasu czaję się w lumpach na fajną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł! ;d Szkoda, że nie mam żadnej starej koszuli, aby taki wykonać... :C

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł i wykonanie i z tego co widzę to dla chcącego nic trudnego!:)

    Wraz ze sklepem e-ribbon organizuję konkurs, w którym do wygrania świetna biżuteria! Zachęcam do wzięcia udziału!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega! niby prosty pomysł a sam bym chyba na to nie wpadł :d zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń