8 maja 2012

No to tak ...


Wiosna mmm, uwielbiam tę porę roku. Obecna temperatura jest dla mnie idealna. Nie jest za gorąco - dobrze, bo do szkoły nie mogę iść w szortach i nie jest za zimno - nie muszę już nosić kurtki :). Jestem naprawdę zadowolona z tego co dzieje się za oknem. Ale uciekając od pogody, która zawsze jest świetnym tematem do rozmowy ;) opowiem krótko o tym co mam na sobie. A więc po kolei : luźna koszula, którą udało mi się upolować rok temu na wyprzedażach jest moim absolutnym hitem. Pasuje zawsze i do wszystkiego. Ze spódnicą tworzy grzeczny look, a ze spodniami lekko niechlujny zestaw w stylu amerykańskiej ulicy. Kontynuując mam na sobie farbowane spodnie (DIY i przepis jak je zrobić już niedługo na blogu ;)), sandałki w kolorze nude i moją ostatnio ukochaną torbę kupioną na łódzkim FW. Co myślicie o moim stroju ? Podoba Wam się czy byście coś zmieniły ?



  
 

koszula-H&M
pasek-no name
spodnie-Stradivarius
torba-no name
zegarek-Swach
buty-New Look
 Pozdrawiam 
Alex

4 komentarze:

  1. Anonimowy08 maja, 2012

    Podoba mi się sposób w jaki włożyłaś tę koszulę, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodnie i super koszula- razem rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba pomysły z ćwiekami bardzo ciekawe. Interesujesz się modą, więc zapraszam do mnie, blog o projektowaniu itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Realy nice skinny jeans!How are you? No news from you since last cold wave!

    OdpowiedzUsuń