27 października 2013

autumn and pink dress


Ostatnie kilka postów to szarości, ale nie dajmy się zwariować jesieni. Dziś powraca neonowy róż. Sukienkę kupiłam w czerwcu i miałam ją na sobie pierwszy raz dopiero dwa tygodnie temu. Początkowo miała być na moją osiemnastkę, a w końcu przesiedziała całe wakacje w szafie. W sumie na lato jest za gruba, a na jesień za bardzo letnia ;) ... I jak tu dojść do porozumienia ? A jednak udało się. Z pomocą przybył biały sweter i botki, z którymi nie potrafię się rozstać. 
Korzystając z ostatnich ciepłych dni postawiłam na kolor i zrobiłam dla Was kilka zdjęć. A Wam jak się podoba ? Co myślicie o tej sukience ? :)

sukienka, torebka no name/ botki Deichmann/ sweter, okulary H&M/ bransoletki diy, Lilou, kolczyki River Island

2 komentarze:

  1. połączenie sukienki i butów ekstrawaganckie, ale mocne. fajny efekt, nie pozwala pozostać obojętnym, pewnie będzie miał zwolenników i przeciwników. mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń